De unge Tigere - holdet for de 10-15 årige

Tigerne 1 er holdet for børn og unge mellem 10 og 15 år, og for elever der gerne vil træne og lære kampkunst og ikke 'kun' dyrke sport.

Her forventer vi mere af eleverne, da det er holdet for piger & drenge mellem 10 og 15 år. Vi kalder holdet Tiger 1.

På Tiger 1 fokusere vi gennem træning, fællesaktiviteter og camps på:

• Fysisk og mental styrke
  • Kamptræning og selvforsvar
  • Selvdisciplin og selvtillid
  • Koncentration, kontrol og fokus
  • Dannelse og fællesskab

Motorikken hos eleverne på Tiger 1 er bedre, koncentration er større og opfattelsen af sig selv og sine omgivelserne er ved at blive udviklet. Vi kan her arbejde med dannelse, selvdisciplin, selvtillid og kammeratskab. Træningen på disse hold er mere karakterdannende og personlighedsudviklende. Gennem hård fysisktræning og stramme retningslinjer, styrker vi elevernes fysisk og mentalitet, og gør dem robuste, målrettet og selvudtrykte.

Tiger 1 træner - tirsdag og torsdag kl. 17:00-18:00

Vi tilbyder gratis og uforpligtende prøvetræning i 2 uger

Vi træner på bare tæer, så du behøver kun: T-shirt, lange løse træningsbukser og en drikkedunk, for at komme og prøve.

Skolen har masser af kamp og beskyttelsesudstyr, så det skal du ikke tænke på.

Stolte Tigere under en Tiger Camp på Herfølge Taekwon-Do Skole