HER KAN DU BESTILLE DIN FØRSTE GRATIS PRØVETRÆNING ELLER BOOKE EN RUNDVISNING

På Herfølge Taekwon-Do Skole kan du altid prøvetræne gratis i 2 uger inden du beslutter dig om du vil melde dig ind.

Du kan vælge om du vil have en rundvisning eller om du springer direkte ud i en prøvetræning. Vi anbefaler at mindre børn starter med en rundvisning.

Vi træner på bare tæer, så det eneste du behøver for at komme og prøve er:
T-shirt, et par lange løse træningsbukser og en drikkedunk.

Vi har plads på følgende hold:
  • De Små Tigre (DST1) - kl. 16:30-17:25 - (piger & drenge 6-9 år) - BEGYNDERHOLD
  • Tiger 1 (T1) - kl. 17:00-18:00 - (piger & drenge 10-15 år) - BEGYNDER OG ØVEDE
  • Voksne (V2) - kl. 18:00-19:30 - (kvinder & mænd 16 år og op) - BEGYNDER OG ØVED

Læs mere om de forskellig hold og vores Taekwon-Do træninger under INFO i Topmenuen

VIGTIGT
Vi anbefaler, at alle børn til De Små Tigre starter med at komme på rundvisning og se skolen, før de træner med.
Bestil en rundvisning og lad os vide, hvornår det passer jer at kigge forbi.

Vi anbefaler at du har gennemført alle 4 prøvetræninger og fået grønt lys af instruktører, før du tilmelder sig et hold.

Nævnte hold er hold for begyndere og øvede elever.
Der differentieres i træningen og træneren viser altid hensyn til de nye.
Så længe du har mod på det, har et åbent sind, er tålmodig med dig selv og din krop, er det let at komme igang og lære Taekwon-Do.

Bestil din gratis prøvetræning eller rundvisning nu