De små Tigere (DST) - Holdet for 6-9 årige drenge og piger

Bestil en rundvisning hvor I kan komme og kigge og få en snak med instruktøren

Efter rundvisningen tilbyder vi 4 gratis og obligatoriske prøvetræninger. Vi aftaler den første prøvetræning i forbindelse med rundvisningen.

De små Tigere - træner tirsdag & torsdag kl. 16.30-17.25

Træningen på dette hold er baseret på leg, gymnastik og koordineringsfremmede øvelser. I gennem leg, historier og praktiske øvelser udvikler vi barnets selvopfattelse, selvdisciplin, selvtillid og tilhørsforhold i samfundet.

Børn I denne alder kan ikke koncentrere sig ret længe ad gangen, har endnu ikke fuld kontrol over sin krop og dens muligheder – Til gengæld er de nysgerrige, videbegærlige, fulde af energi og lærer hurtigt de mest kompliceret teknikker.

Formålet er naturligvis at lære disse unge elever Taekwon-Do og pensummet er det samme som på de ældres hold. Til gengæld er pensummet delt ind i flere trinprøver op til selve bælteprøverne, hvilket holder motivationen oppe og styrker selvtilliden.

Vi kalder eleverne Lille Tiger (So Ho på koreansk)

Instruktører på holdet er Sarah Nakel, der til daglig arbejder som skolelærer på en efterskole for unge med særlige behov.

Bestil en rundvisning - kom og kig på og få en snak med instruktøren, inden du tilmelder dit barn en prøvetræningen.

Balance, koordination og smidighed er en del af træningen på alle hold.